Rabu, Jun 11, 2008

KERANA ANWAR IBRAHIM,PAS GADAI PERJUANGAN

KERANA ANWAR IBRAHIM – PAS GADAI PERJUANGAN NEGARA ISLAM MENGALAH PADA DAP –NASIB!!!!!!!!!!!

Kita semua mengakui perjuangan PAS dan ISLAM tidak dapat dipisahkan .... sebab itu namanya PAS. Segala perbuatan, tingkahlaku berkonsepkan ISLAM. Lantaran itulah terbitnya “MEMBANGUN BERSAMA ISLAM” dan lain-lain kata-kata yang menjurus kepada ISLAM.

Tapi.. itu dulu.... Demi perjuangan politik dan mengikut telunjuk ANWAR IBRAHIM, semuanya tiada lagi kedengaran. Yang ada hanyalah “NEGARA KEBAJIKAN”. Jika PAS sanggup menukarkan launganya dari “MEMBANGUN BERSAMA ISLAM” kepada “NEGARA KEBAJIKAN”, kemungkinan PAS akan terus melaungkan pelbagai slogan bagi perjuangan politiknya.

Demi mngikut telunjuk ANWAR IBRAHIM, PAS sanggup mengenepikan akidah ISLAM dan bersekongkol dengan DAP yang telah terang dan nyata menolak konsep Negara ISLAM di MALAYSIA.

Kita semua tahu bahawa PAS dan DAP mempunyai pandangan dan pendirian yang amat jelas berbeza. Ianya wujud semenjak penubuhan awal kedau-kedua parti tersebut. Hanya kerana telunjuk ANWAR IBRAHIM, kedua-duanya bagaikan dipukau, bersetuju berada di dalam pakatan itu. Betapa berkuasanya ANWAR IBRAHIM.... kedua-kedua parti sanggup meninggalkan ideology masing-masing kerana menjadi pak turut ANWAR IBRAHIM.

Tetapi... kalau dah perjuangan dan ideology ternyata berbeza, masakan boleh bertahan lama.... Hanya sebulan lebih PAKATAN RAKYAT menubuhkan kerajaan negeri masing-masing, kini segala perbezaan ideology mula menular duri dalam daging dalam Pakatan Rakyat. Ianya bermula dengan suara-suara dari PAS Kelantan yang merasakan PAS sepatutnya menerajui Pakatan Rakyat. Terkejut dengan suara-suara itu, lalu KARPAL SINGH bingkas bangun sambil meminta supaya PAS mengugurkan konsep Negara ISLAMnya. Akibatnya, PAS Kelantan dan Kedah telah bersatu hati menyuruh KARPAL SINGH yang tidak mempunyai pengetahuan tentang ISLAM dari terus bercakap mengenainya.

Di manakah saudara ANWAR IBRAHIM ketika PAS dan DAP berada dikemelut ini. PAS tak pernah serik dengan sikap DAP yang menentang konsep Negara ISLAMnya. DAP bukan calang-calang parti parti yang mampu ditundukkan oleh PAS. Apa yang berlaku kini adalah sebaliknya. Demi perjuangan politik, PAS sanggup mengambil risiko menggurkan agenda “MEMBANGUN BERSAMA ISLAM” kepada “NEGARA KEBAJIKAN”. Entah lepas ini apa pula yang akan berlaku....

Yang saya pasti.... Negeri Perak hanya ditadbir oleh 6 EXCO DAP yang telah mencalonkan MB dari Parti PAS sebagai BONEKA. Saya masih ingat bagaimana DAP mahukan seramai mungkin wakil rakyat DAP menjadi EXCO. Apa yang boleh dilakukan oleh MB bila berhadapan dengan 6 EXCO DAP....Turut sajalah keputusan mereka...

Bagi PAS.... Lupakan lah konsep Negara Islam mu itu. Jika kau masih mengikut telunjuk ANWAR IBRAHIM, tunggulah saat kemusnahan PAS. Apabila ANWAR IBRAHIM memerintah MALAYSIA kelak...masa itu barulah PAS tahu tinggi rendahnya langit. Masa itu, barulah PAS akan dapat melihat wajah sebenar ANWAR IBRAHIM disebalik topengnya itu. Selamat jalan “MEMBANGUN BERSAMA ISLAM”. ANWAR IBRAHIM telah Berjaya mempermainkan PAS di siang hari tanpa disedari oleh PAS... Kesian PAS.....Tersenyum lebar ANWAR IBRAHIM DAN DAP.... Harap semua ahli /penyokong PAS sedarlah sokongan kamu hanya untuk ANWAR IBRAHIM agen Yahudi yang licik.

AKU BAKAL PM...Peduli apa aku dengan Negara ISLAM

Insan Terluka

Tiada ulasan: